2 September

Hösten kryper närmare och närmare och i och med det så kommer förkylning. Känner att jag har en sådan som håller på att krypa sig på. Ont i bihålor och vill dricka te mest hela tiden. 
 
Idag så har vi hållt oss hemma, jag har hjälpt mamma att dammtorka och städa lite så nu är det mysfint. Härligt med tända ljus och sådant nu när mörkret kommer.  Till middag så åt jag Nicke och Linus kräftor ååååh fy vad gott det var. Skulle kunna leva på kräftor tror jag. Men tyvärr så är det ju lite jobbigt att skala alla kräftor och man behöver äta mycket för att bli mätt. Jag är inte så förtjust i pajer så det blir mest bara kräftstjärtar. JAJA.
 
Söndag idag och då behöver man inte göra så mycket tycker jag och mer än så här har jag inte on my mind. Hejhej
 
Min gullebäbis♥


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0