6 September

HejHej hallå från sjukstugan. Jag har blivit bättre vilket känns skönt. Ledigeheten är också skön. Planeringen är läskig men skön. Jag har just läst igenom en massa papper som jag fått från EF. Allt står på engelska så det tar lite tid för mig att läsa, fatta att jag ska endast prata engelska i tre månader och har svårt att förstå det jag läser nu? Jag hoppas verkligen att jag kan mer än jag tror, det visar sig väl när jag kommer dit..
 
Idag så är planerna inga alls. Ska följa med mamma på lite affärer snart men annars nadaaa. Ikväll i allafall så ska jag på middag med jobbiskompisarna. Det kommer säkert bli trevligt!
På fredag nästa vecka så åker jag till stockholm med mammi nicklo och niklos mammi, jag läängtar! :) 
 
Mer än så har jag inte att skriva nu, eller jo. Jag ska köpa ett par tränings dojjor för i England där ska jag börja springa, den ni......  Toooo gooood toooo be true. Närå men jag kan ju försöka i alla fall. 
Är de inte sööta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0